FAQ
Odpowiedzi na najczęstsze pytania
Jeśli z jakiegoś powodu bezpośrednio po dokonaniu płatności nie został zarejestrowany termin na portalu Reservio, proszę o jak najszybszy kontakt przez formularz lub przez telefon podany w stopce strony.
Proszę skontaktować się ze mną poprzez formularz. W formularzu proszę opisać dokładnie sytuację podając czas (przybliżony) i dane, na które była robiona płatność. Takie informacje przyspieszą ustalenie przyczyny powstania problemu z płatnością.
Podczas pracy na stronie wykorzystujemy mechanizmy Cookie, aby poprawić doświadczenia użytkownika i przyspieszyć pracę niektórych elementów.
Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z Polityka prywatności i plików cookies
Education © 2020 • Created with WebWave
Wszystkie prawa zastrzeżone prawami autorskimi ©B2PROF Sebastian Grabowski 2020
Tel.: +48 737 994 484
mail: kontakt@b2prof.pl
95-083 Prusinowice 37